iHerb - המלצות וביקורות

אייהרב #35: אנטי אייג'ינג, שחורים באף ושמפו לילדים


הזינו את כתובת המייל כדי לקבל הודעה כל פעם שעולה פוסט חדש לבלוג:

עקבו אחר הבלוג: פייסבוק | קבוצת פייסבוקאינסטגרם

שימו לב! לכל המבצעים (הפוסט בהמשך..)

* אם לא עובדת לכן ההנחה באייהרב אז תכניסו את הקוד וההנחה תתעדכן- TNP266
לכל ההמלצות שלי מאייהרב לחצו כאן

מודעות פרסומת

היי! הרבה זמן לא הוצאתי הזמנה מאייהרב, אבל נגמר לי ולבת שלי השמפו אז כבר לא יכלתי לדחות את הקץ 🙂 עוד עבר הרבה זמן מאז שטיפלתי בעור הפנים שלי (מכל מיני סיבות אישיות), אז הייתי חייבת להזמין כמה דברים לאיפוס המצב: מסכת חימר לטיהור וניקוי והסרת השחורים מהפנים, טונר לצמצום נקבוביות וקרם לילה אנטי אייג'ינג כי אני כבר מתחילה להיות דיי אייג'ינג… להלן סקירה מפורטת של כל המוצרים.

מודעות פרסומת

לרוב המוצרים צירפתי גם קישור לאמזון כי לפעמים יותר משתלם לקנות שם. אני ממליצה להשוות מחירים.

מסיכת חימר הודי לפנים

Aztec Secret Indian Healing Clay

מסכת חימר שקבועה אצלי בארון. אני אוהבת אותה כי היא מעיפה מיד את כל השחורים מהפנים ומחזיקה לתוקף ארוך. מצב הפנים שלי היה באמת איום (מבחינת שחורים בפנים) והמסכה הזו פשוט מצילה את המצב כל פעם מחדש.

מודעות פרסומת

המסכה מגיעה באבקה שצריך לערבב עם מים בקערת פלסטיק וכפית פלסטיק (מתכת הורס את המסכה שימו לב). משאירים אותה כ-20 דקות על הפנים ושוטפים. החימר מתייבש על העור ומתקשה, סופג את כל הג'יפה ונשטף החוצה. זה קצת מציק אבל ממש משתלם. כמובן גם תאי עור מתים היא מעיפה ולכן חשוב לשמור על העור מפני השמש אחרי השימוש בה (או בכללי…). ולמרוח קרם לחות אחרי גם חשוב.

להזמנות: אייהרב | אמזון

מודעות פרסומת

טונר טבעי לטיהור הנקבוביות

Andalou Naturals Pure Pore Toner Willow Bark

זה לא מספיק לנקות עם מסכה את הנקבוביות, כדי לשמר את המצב ולצמצם אותן ככל הניתן, צריך תכשיר יומיומי שיאפשר את איזון העור ושמירה על עור נקי. פעם ראשונה שאני מזמינה את הטונר הזה, ובינתיים אפשר להגיד שאני די מרוצה.

מודעות פרסומת

הטונר מתאים לשימוש בוקר וערב אבל אני משתמשת רק בערב. מורחים אותו על עור פנים נקי בעזרת פד קוסמטי. כמו מי פנים פשוט מנקים בעדינות את העור, נותנים לו קצת להיספג ומורחים קרם לחות. יש לו ריח של מנטה שפחות התחברתי אבל זה מתנדף במהירות ולא ממש מפריע. אני אוהבת שהמוצרים של אנדלו יחסית טבעיים או אורגניים. הם כמובן ללא ניסויים בבעלי חיים.

להזמנות: אייהרב | אמזון

מודעות פרסומת

קרם לילה אנטי אייג'ינג

Andalou Naturals Night Repair Cream Resveratrol Q10

קרם לילה משקם עם אנטי אוקסידנטים שמטפל בגוון לא אחיד של העור ובקמטוטים, ונותן בוסט של לחות לעור הפנים במהלך הלילה.

מודעות פרסומת

גם זה מוצר שאני מתנסה בו לראשונה, ובינתיים במעט הפעמים שהספקתי להשתמש בו אני די מרוצה. בתוך התחלה ניתן להבחין בלחות שהקרם מעניק לעור. אני מקווה שבהמשך אראה גם שיפור בקמטוטים 🙂

להזמנות: אייהרב | אמזון

ערכת איפור לילדות

SuncoatGirl Pretty Me Play Make-Up Kit Angel

הזמנתי גם ערכת איפור לילדה שלי ממש חמודה שכוללת שני לקים, סומק/צללית ושפתון. כמובן שהבת שלי הספיקה לפתוח את האריזה לפני שהספקתי לצלם אז עמכן הסליחה. הערכה ממש חמודה והמוצרים בה עשויים מרכיבים טבעיים ולא רעילים.

להזמנות: אייהרב

מודעות פרסומת

שמפו טבעי של אקיור

ACURE Curiously Clarifying Shampoo Lemongrass & Argan

שמפו טבעי המכיל תמציות למון גראס ושמן ארגן. השמפו ללא פרבנים, ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, ללא אכזריות, 100% טבעוני. זה השמפו הקבוע שלי, משתמשת בו כבר שנים, לפעמים משלבת עם שמפואים אחרים אבל זה ברירת המחדל. השמפו הזה נהדר במיוחד לשיער שומני או מעורב, הוא מנקה ביעילות את השמנוניות מהשיער אבל לא מייבש אותו. אני ממליצה עליו בחום (ביחד עם המרכך).

מודעות פרסומת

אם יש לך שיער יבש אני ממליצה לנסות סוג אחר מהשמפו הזה (את הצהוב למשל).

להזמנות: אייהרב | אמזון

שמפו טבעי לילדים

Everyone 3 In 1 Kids Soap Body Wash, Bubble Bath Shampoo Berry Blast

שמפו טבעי לילדים, בעצם הוא לכולם, אבל אני אוהבת את שלי וזה בשביל הילדים אחלה בעיניי. הוא עשוי רכיבים טבעיים, והכמות שבו, כמעט ליטר, ולכן משתלם מאוד במחיר. זה גם לא פעם ראשונה שאני מזמינה את השמפו הזה, אני והבת שלי מרוצות מאוד.

להזמנות: אייהרב | אמזון

וזהו להיום 🙂 לא ברור איך הצלחתי לכתוב פוסט באוגוסט ביחד עם שני ילדים בבית, אבל זה קרה, והצלחתי! אני רק אשמח שתסלחו לי הפעם, אם יש שגיאות כתיב או תחביריות בפוסט.. כי זה באמת קשוח עם שני קטנטנים.

מודעות פרסומת

קיץ מהנה לכולן! ואל תשכחו כובע וקרם הגנה 🙂

אהבתן את הפוסט? אשמח שתזמינו חברות לקרוא אותו גם 🙂

לכל הקודים והקופונים הבלעדיים לקוראות הבלוג – היכנסי מכאן!

אני מזמינה אתכן לעקוב אחר הבלוג בפייסבוק או באינסטגרם כדי להתעדכן בפוסטים החדשים ובמבצעים הכי שווים:

עקבו אחר הבלוג: פייסבוק | קבוצת פייסבוקאינסטגרם

מודעות פרסומת
מודעות פרסומת

כתיבת תגובה