מדריכים לטיפוח עור הפנים

7 הרגלי טיפוח שאת חייבת לאמץ לקראת גיל 30


הזינו את כתובת המייל כדי לקבל הודעה כל פעם שעולה פוסט חדש לבלוג:

עקבו אחר הבלוג: פייסבוק | קבוצת פייסבוקאינסטגרם

שימו לב! לכל המבצעים (הפוסט בהמשך..)

* אם לא עובדת לכן ההנחה באייהרב אז תכניסו את הקוד וההנחה תתעדכן- TNP266
לכל ההמלצות שלי מאייהרב לחצו כאן

מודעות פרסומת

The Best 7 Skincare Tips for When You're in Your 30s

גיל 30 הוא גיל כיפי שבו אנחנו עדיין צעירות ויפות, אבל עם הסתכלות חדשה על החיים, בוגרות יותר. גיל 30 הוא גם זמן טוב להתחיל לדאוג לבריאות שלנו ולעור הפנים שלנו. מי שכבר משתמשת במוצרי קוסמטיקה לפני גיל 30 לא צריכה לדאוג, אבל כדאי לעשות כמה התאמות לשגרת טיפוח שמתמקדת בבעיות עור שמופיעות עם הגיל. טיפול ומניעה של סימני הגיל תאריך את תהליך ההזדקנות של העור.

המפתח לשמירה על מראה צעיר ובריא לעור שלנו הוא שימוש בפילינג כימי עדין. לקראת גיל 30 תאי העור מאטים את קצת ההתחדשות שלהם ופילינג כימי מעודד את התחדשות התאים בעור. הטיפול בעור לקראת גיל 30 כולל ניקוי עדין וללא סולפטים ביום, ושימוש בחומצות הידרוקסיות בלילה. החומצות מעודדות את תהליך התחדשות תאי העור. כדאי גם לשלב מסיכה אחת לשבוע. חשוב להקפיד על קרם הגנה. קרם לחות שכולל תאי גזע צמחיים יכול לסייע במניעת קמטים.



מודעות פרסומת
img_9898
מודעות פרסומת

1. השתמשי בקרם הגנה – כדאי מאוד להשתמש בקרם הגנה אפילו אם את לא נמצאת הרבה בחוץ. קרני השמש מזיקות מאוד לעור הפנים, מאיצות את תהליך ההזדקנות של העור ועלולות ליצור כתמי פיגמנטציה.

2. בחרי קרם קליל – כדאי לנסות להחליף את הקרם לחות העשיר בסרומים או קרמים קלילים, למשל סרום חומצה היאלורונית, או סרום אנטי אייג'ינג. קרמים כבדים יכולים לסתום את הנקבוביות ולגרום להופעת שחורים.

3. התחילי להשתמש בשמנים – תהליך הזדקנות העור מתבטא גם באיבוד הרכות, הלחות והאלסטיות של הפנים. בתופעות האלה דווקא אפשר לטפל בקלות בעזרת שמן איכותי כמו שמן רוז היפ או שמן חוחובה.

4. הקפידי לנקות את הפנים – פעמיים ביום. ניקוי יעיל של הפנים עם סבון טוב וטונר, יסיר את תאי העור המתים ויגרום לעור להיראות רענן יותר ופחות עייף.

מודעות פרסומת

5. נוגדי חמצון – השתמשי כל בוקר בנוגדי חימצון כמו ויטמין סי וויטמין E. נוגדי חימצון מסייעים בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, שהם אחד הגורמים העיקריים להזדקנות מוקדמת של העור. הרדיקלים החופשיים נוצרים כתוצאה מחשיפה לשמש, עישון וזיהום עירוני.

6. השתמשי בפילינג כימי – (אנזמי פירות). פילינג כימי יעיל מאוד בהסרת תאי עור מתים, ניקוי הנקבוביות ולכלוך בפנים. החומצות הנפוצות בתכשירי פילינג כימי הן חומצות אלפא הידרוקסיות, בטא הידרוסטיות כמו חומצה גליקולית, סליצילית ועוד.

7. התחילי להשתמש ברטינול – הרטינול הוא כוכב ענק בתחום האנטי אייג'ינג. הוא משפר את תהליך התחדשות העור ומעודד ייצור קולגן. בסביבות גיל 30 הגוף שלנו מאד את ייצור הקולגן וזה גורם לעור שלנו להיראות עייף יותר.

מודעות פרסומת

לכל הטיפים לטיפוח עור הפנים לחצי כאן

צפו ביוטיוב: סרטון פתיחת הזמנה מאייהרב

מודעות פרסומת
מודעות פרסומת

אהבתן את הפוסט? אשמח שתזמינו חברות לקרוא אותו גם 🙂

לכל הקודים והקופונים הבלעדיים לקוראות הבלוג – היכנסי מכאן!

אני מזמינה אתכן לעקוב אחר הבלוג בפייסבוק או באינסטגרם כדי להתעדכן בפוסטים החדשים ובמבצעים הכי שווים:

עקבו אחר הבלוג: פייסבוק | קבוצת פייסבוקאינסטגרם

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך:


מודעות פרסומת

כתיבת תגובה