מדריכים לטיפוח עור הפנים

ההבדל בין לחות להידרציה: איך לבחור קרם פנים


הזינו את כתובת המייל כדי לקבל הודעה כל פעם שעולה פוסט חדש לבלוג:

עקבו אחר הבלוג: פייסבוק | קבוצת פייסבוקאינסטגרם

שימו לב!
20% הנחה באייהרב על תכשירי ניקוי לפנים. המבצע מסתיים ב- 24.04.2024. לפרטים לחצו כאן
20% הנחה על מגוון גדול של מוצרי טיפוח אישי ויופי עד ה- 30.04.2024. לפרטים לחצו כאן
לכל ההמלצות שלי מאייהרב לחצו כאן

מודעות פרסומת

זו טעות מאוד נפוצה לחשוב שהידרציה ולחות הם אותו דבר. בפועל מדובר בשני סוגים שונים מאוד של מוצרים ולכל אחד מהם מטרה אחרת. שאלתם אותי מה ההבדל בין Hydration ל Moisture, אז הנה התשובה 🙂

מה זה לחות

המטרה העיקרית של מוצרים המכילים לחות (Moisture) היא להפחית את אובדן הלחות של העור על ידי יצירת מחסום שעוצר את הלחות מלעזוב את הפנים שלנו. מוצרים כאלו עובדים על שמירת הלחות שכבר קיימת בעור בזמן השימוש בהם. יש מוצרים כאלה שמסוגלים לשמור על הלחות לאורך כל היום.

עור בריא וצעיר מסוגל לייצר ליפידים (lipid cells) שמפעילים את היכולת הטבעית של העור להגן על עצמו מפני אידוי הלחות. מי שמחסום הליפידים שלה פגום או משובש, תסבול מעור יבש כי העור לא מסוגל לייצר את הכמות הנדרשת של הסבום וזה גורם לאיבוד ההידרציה (אסביר בהמשך). בעיקרון, קרם לחות אמור לסייע בתיקון מחסום הליפידים ולעזור לעור לחזור למאזן לחות בריא. שימו לב כי מילת המפתח פה היא "סיוע", שכן מוצרי לחות יפתרו את בעיית הבריחה של הלחות אבל אם אין מספיק לחות אבל לא יחזירו את הלחות לעור.

מה זה הידרציה

מוצרי הידרציה נועדו להגדיל את תכולת הלחות בעור. השימוש פה הוא בחומרים בעלי יכולת לסחוף מולקולות מים כמו דבש, חומצה היאלורונית, וגליצרין.

ניתן למצוא גם מוצרים שיש להם את שתי התכונות האלו, אבל לא תמיד יש להם יכולת לחדור עמוק לתוך העור. במוצרים כאלו עושים שימוש בחומרים שיוצרים את המחסום וגם בחומרים שמעשירים בלחות. כאמור, מוצרי לחות נועדו למנוע אידוי של הלחות בעור, והוספה של חומרי ההידרציה מחליקים את העור ולפעמים עוזרים ל Moisture לעצור את האידוי של הלחות. חומרי ההידרציה יכולים לעבוד ביחד עם הלחות החוסמת, אבל היעילות שלהם תלויה בסוג העור ובצרכים שלו.

איך להשתמש

אנחנו רוצים קודם להחדיר לחות לעור ואחר כך גם לשמור עליה (אחרת לא יהיה על מה לשמור).
כמובן לאחר ניקוי פנים וטונר. מורחים קודם את מוצר ההידרציה שברשותכם ולאחר מכן את קרם הלחות. אם יש לך עור יבש ואת מורחת רק קרם לחות, רוב הסיכויים שתרגישי צורך למרוח אותו שוב במהלך היום. למרות שמוצרי הלחות נותנים תחושה של עור חלק, הם לא יורדים לשורש הבעיה אלא מהווים פלסטר בלבד.

מודעות פרסומת

שורה תחתונה

אפשר להגדיל את תכולת הלחות בעור על ידי שילוב מוצר הידרציה טוב לשגרת הטיפוח היומית שלך. זה לא רק יעזור לעור לאזן את הלחות שלו, אלא גם יעצים את היכולת של קרם הלחות שלך. מוצרי טיפוח המכילים חומרי הידרציה גורמים לעור להיות זמין לקליטת כל החומרים שבקרם לחות.

אהבתן את הפוסט? אשמח שתזמינו חברות לקרוא אותו גם 🙂

לכל הקודים והקופונים הבלעדיים לקוראות הבלוג – היכנסי מכאן!

אני מזמינה אתכן לעקוב אחר הבלוג בפייסבוק או באינסטגרם כדי להתעדכן בפוסטים החדשים ובמבצעים הכי שווים:

עקבו אחר הבלוג: פייסבוק | קבוצת פייסבוקאינסטגרם

מודעות פרסומת

17 תגובות בנושא “ההבדל בין לחות להידרציה: איך לבחור קרם פנים

    1. היי אני מאוד ממליצה להוסיף לשגרת הטיפוח חומצה היאלורונית. בנוסף המוצרים של אז'ליק כולם עם תכונות הידרציה. אני מצרפת לך קישור עם כל ההמלצות שרשמתי על מוצרי הידרציה. ההזמנה של המוצרים היא דרך אתר איי הרב. אם את מחפשת המלצות לאתרים אחרים את יכולה לפנות אליי דרך עמוד הפייסבוק – https://www.facebook.com/ibeautyblog/

      https://ibeauty-blog.com/category/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%99%D7%93%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%94/

      אהבתי

כתיבת תגובה